30.6.22

Dialogi

Skończone 4 lata, styczeń i luty 2018
Mamo co to jest planeta ziemia? Skąd się wzięła Ziemia?
Są inne planety? Kto na nich mieszka?



Mumia
Co to jest? Po co to jest? Ja się jej boję.
Dlaczego się jej boisz?
Bo ona w bajeczkach wstaje i straszy (dzieci)

Frieda i temat wypadku i bólu
Jesteśmy świadkami "wypadku" rowerowego chłopca.
Alicja obserwuje go. Ja mówie - chłopiec musi odczuwac teraz na pewno ból.
Alicja: On na pewno ma ból jak Frieda
Ja maluje też tak dużo jak Frieda, ale ja nie maluję o bólu. Ja maluje tylko dziewczynki i domy i drzewa


Poczatek marca, poczatek "wiosny" -  Alicja mowi: mamo, moje serce sie zakochalo, zakochalam sie w Eldinie. On jest taki slodziutki. On ma taki slodziutki glos i ladne wlosy.

Mamo, jak bylas panna mloda to bylas ladna i bylas bez okularow tez ladna.

Mamo, skad biora sie produkty w supermarkecie, gdzie pani ze sklepu kupuje produkty?
Ona robi duze zakupy do swojego sklepu.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen