27.8.14

Powrót

Witam serdecznie!
Jako jeszcze dosc niedoswiadczona bloggerka bardzo dlugo zabieralam sie do napisania tego/kolejnego postu po dlugiej przerwie. 
Przerwa byla spowodowana i kolejnym wyjazdem do Polski, czyli glownym urlopem tatusia ale i takze chorobami Alicji. Alicja chorowala niestety dwa razy pod rzad na ostry niezyt zoladka i jelit i niestety dwa razy spedzilismy po pare dni w szpitalu. Jednym razem bylismy w szpitalu w czasie pobytu w Polsce. Drugim razem, zaraz po przyjezdzie do Niemiec, majac jeszcze pod dachem odwiedziny z Hiszpanii, z meza strony.

Mialam mimo wszystko okazje i ochote, zeby pomyslec o paru blogerkach i blogowiczach, o swiecie wirtualnym i zajrzalam czasem szybciorem co sie tutaj u innych dzieje. 

Mialam okazje rownoczesnie przetestowac sama siebie i pomysl wlasnego bloga i pisania. Czy oby wytrwam?

Okazuje sie, ze i mnie sie stesknilo. Okazuje sie, ze jestem jakas tam mala czescia tego swiata. Okazuje sie, ze mam oficjlanie nawet jedna obserwatorke. Wiem, ze czyta i sledzi mnie pare osob wiecej, ale nie znajac sie jeszcze bardzo na mozliowsciach techniki Googla i Blogger widze oficjalnie tylko jedna obserwatorke, ktorej tutaj chcialabym poprostu podziekowac. Jest to juz wystarczajacy powod, by sprobowac pisac dalej.
Seira - mam ochote pozagladac do Ciebie. Ciesze sie, ze czytasz mojego bloga.
Oto strona profilowa Seiry. Pozdrawiam serdecznie.
https://www.blogger.com/profile/18023207405879358965

@ Do czytalenikow polskiej grupy zabawowej - wpisy ulokowalam jako strone na Bloggerze i mam zamiar przeniesc wszystko tutaj na Bloga bezposrednio, by czytelnicy mogli dostawac powiadomienia o nowym wpisie.

Tymczasem posegreguje moje pomysly co do postow i popisze.
Pozdrawiam 


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen